2011.06.22.
01:13

Írta: miszterbenő

epikus intró bazmeg

"A faszom kivan bazdmeg!"  Jól ÁT lettünk kúrva a kerítésen. Igaz Én már rég, de ez részletkérdés, mert amúgyis szeretem magam sajnáltatni, mert az milyen kurvajó művész. Meg persze itt ülök, hajnal 1 van, meztelenül a gépem előtt és valami szar techno zene megy, miközben amúgy már leragad a szemem, mert 3 több hónapja nem tudok aludni.

Az a durva, hogy a múltkor utánnaolvastam, hogy na mégis mi a rákért nem tudok aludni.Hosszas fejtegetés után arra jutottam, hogy kiégtem. Na nem ez a tipikus fasztarisznya szöveg, hogy "úúúú bazdmeg kiégtem mert: annyit ittam, meg már anynit buliztam meg basztam meg herkáztam, meg stb stb". Nem, mert kajak van egy ilyen burnout szindróma néven emlegetett valami, ami báj dö véj eléggé egy tré szituáció. Főleg abban a kényelmetlen helyzetben, hogyha az velem esik meg. Na szóval, volt itt amúgy ilyen "lelki támasz" weboldal is !!! . Igaz, ez abból állt, hogy 5 pontban összefoglalva, a "aluggyábazdmeg, meg neparázzbazdmeg, meg kapdmáösszemagadbazdmeg" ... majd egy 33000Ft költségű tanfolyam jelentkező ív. Hát a jó kurva anyátokat! Tiszta ideg vagyok, meg elújságoljátok, hogy kiégtem, erre a lap alján meg meginvitáltok egy 3 órás kurzusra, ami majd megoldja a kis lelkem gonját! Elmentek ti a faszomba oda. NA! De ezzel majdhogynem egy időben világosodtam, meg, hogy a hejneken balatonszaund fesztiválra is ugyanennyi, a bérlet! 

Tehát tök logikus, hogy most akkor elplattyogok a legközelebbi ibuszba és veszek bérletet! Egyrészt azért, mert már mindenki megvette, csak én nem, másrészt meg mert egész korrekt lesz. Na ennyi, úgyhogy most majd olyan júli 2 és 10 között elég komoly dolgok fognak történni.

 

HÚÚÚ, megírtam már pár bevezetőt, ja ugyanide, de ilyen szart még sose! Persze mit is várnak attól az embertől aki 51 pontos írásbeli magyar érettségit cisnál :/

Szólj hozzá!

Címkék: balaton intro sound faszom burnout benő

A bejegyzés trackback címe:

https://sziamizu.blog.hu/api/trackback/id/tr393004809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása