2011.06.25.
23:06

Írta: miszterbenő

Miért nem megyek 3 nap múlva Sopronba?

 

Benne van a dologban, hogy ott lesz a volt csajom, aki jobban teszi, ha nem kerül egy ideig a szemem elé, mert jujujuj - hallottam ezt-azt. Másfelől meg, hogy kurva szar lesz. De tényleg, komolyan, nem is értem az embereket.

Alapvetően mindig is a zene miatt toltam el a pofámat egy fesztiválra. Jó persze majom részegek voltunk 0-24, kivéve, ha igazán érdekelt az előadó. Mondjuk tavaly szigeten kitaláltam a  " basszunk be délután 2re, aztán már csak sörözzünk, így szintentartva aljasságunkat " methodot ami be is vált 4 napon keresztül. Je. 

Na de ott jártam, hogy ez a VOLT fesztiválos felhozatal siralmas. A teljesség igénye nélkül szeretném - szigorúan az Én, "igazi zenét még nem hallott" szemszögemből - bemutatni. Tehát nagyszínpadon az első olyan dolog amire aztmondom, hogy megnézném, az az Asion Dub Fundation. De sajnos az is olyan, hogy kb 15évesen végighallgattam az egyik albumukat kb 15ször és így ennyibe is maradt. ÉS IGEN! Lehet, hogy 5-6-7 vagy fasztudja hány éve kurvamenő volt  a Flyoverre ikszelni - nem, már akkorse volt - de most egyenesen gáznak tartom. Mert még , ha  a nagyöregek akik... de ugye most csak fikázok. A Kiscsillagtól, mint jelenségtől legszivesebben belehánynék a saját számba bazdmeg, mert komolyan mondom ettől gusztustalanabb dolgot tapasztaltam már, de ez igyekszik beérni őket. Felhájpolta őket az emer2 és komolyan vannak olyan emberek, akik elhiszik, hogy ez a "hallgatható zene" kategórián belül van. NINCS BAZDMEG, GYÖKEREK VAGYTOK! Jó a My Chemical Romance az így tényleg az zene, amit szerintem normális ember akkor se vállal fel, ha esetleg szereti. De tényleg, emberek. Komolyan? Nézegetem a többi fellépőt aznap és ennyit mondok: SOPRONI - MR2 SZÍNPAD. SZAR! Lábjegyzet: A Matrix and Futurebound amúgy tényleg a vállalható és jó kategóriába tartozik, de sajnos azért ez a dnb jelenség akármennyire is faszavolt anno, nos meghalt kész. 

És el is érkeztünk a második naphoz, ami szerencsére egyre közelebb van a végéhez. Habár sose voltam valami hűde nagy Primus rajongó, de úgy általánosságban véve szeretem a gitárjátékukat, meg tényleg szerintem egy teljesen korrekt ZENE! Na de ami előtte van :D KOMOLYAN BAZDMEG EDDÁT MEG KOWALSKYT RAKTOK NAGSZINPADRA A PRIMUS ELÉ? Esküszöm lefosom a bokám. De nem amúgy rájöttem, nem azok a hülyék - najó azok is - akik ilyen fellépőket hívnak egy fizetős fesztiválra, hanem akik ott állnak bazdmeg a koncerten. Áh... Kowalsky vérciki - tán 2003ban anno a primasz grimasz albumokat meglehett hallgatni, igaz akkor még én is kibaszott rockfesztiválokra jártam, de na... - Edda az meg nekem kicsit tényleg olyan, mint amikor a teszkóban újracimkézik a romlott húst, és kibasszák eléd 100fttal olcsóbban, hogy nesze egyed, te hülye! SUM41 speciel nekem nagy kedvencem volt, kb 7 évvel ezelőtt, de akkor még bizony 13 éves voltam és bugyorgatyát hordtam, meg gördeszkáztam, meg minden ami AKKOR VOLT MENŐ. Mostmár nem .. : / Ha többi fellépőt nézem, akkor aztmondom, hogy a Punnany az király - mert még nem voltam koncertjükön - de tényleg kurvára meglepődnék, hogy 2 olyan nevet is mondanék, akire nem csak azért mennék el, mert épp ottvagyok és bevagyok baszva. Tényleg.

Szerintem a harmadik nap az mondjuk tényleg poén. Szóval Én nem akarom elhinni, hogy ezt bárki is komolyan gondolhatja. Most még írhatnám pár sorba a NEM - ÉRTEM - BAZDMEG - SZAR - KURVA - FOS  végtelen permutációját, de a végeredmény úgyis szar ahogy van. Aki ezekre a koncertekre pénzt ad ki, az tényleg teljesen hülye, vagy még életében nem hallott az előadókról - esetleg nem volt még1ken sem, de amúgy szerintem még nagymutterék is voltak Pendulum koncerten tavaly meg tavalyelőtt. Aki Mobyt hallgat az buzi. Mondhatnék amúgy 1 nevet is, amiért pénzt adnék ki, de sajnos tényleg nem találok. Vagy azért, mert vérkommersz cucc, ami kb minden második héten van az "éppen aktuális tartózkodási helyed + 50km" es körzetben, vagy mert úgy anblokk fos.

Végre uccsó nap, és Én sem fosom tovább a szót. Kurva rövidre fogom, mert bevallom meguntam. Belgán szerintem többször voltam, mint hánytam piától, pedig mostanában egészen kezd elgyengülni a belem. Parov Stelar, az lehet gáz, meg most pofán köpöm magam, de azt még meg is nézném, ha nem kéne érte lemásznom a faszba. A következő 3 nagyszinpados "attrakció" az mondjuk úgy szar ahogy van. Főleg ezt a Paul KRklRLKRLBBRRNRL formát nem vágom, hogy mi a lófaszra vannak ezek ráizgulva? Meghallgatom - ttam - de annyira kommersz és monoton, hogy legszivesebben felakasztanám magam a második percben ha hallom. A többi előadó szerintem ezt a mondatot SEM nagyon érdemli meg, de már leírtam úgyhogy ennyi.

Még mielőtt elfelejtem: személy szerint szeretem a témobil teraszos djket, de 200fté, vagy ingyena  korvintetőn , szerdán vagy csütörtökön, vagy pénteken.

Szóval összeségében megállapíthatjuk, hogy hacsak nemvagy " bogyósnyakláncot - conversetornacipőt - nagyszoknyát(hogynelássák, hogy dagadt vagy)- oldaltáskát hordó festett vörös + alternatívái hajú, emerkettő kompatiblis , "jujdekárhogymegszűntakispál!" csatafelkiáltással rendelkező" alternatív nőszemély picsa, VAGY ESETLEG NETALÁNTÁN az ezeket kajtató vérciki férfiú balfasz, akkor kurvára ne menjél el kedden Sopronba, mert szarul fogod érezni magad. De ha esetleg mégis elmennél, akkor tényleg jó szórakozást kívánok mindenféle kibaszott ganéjkodás nélkül. 

Uff.


 

Szólj hozzá!

Címkék: szar fesztivál sopron bazmeg eső fos gané mintha essen dézsából öntenék

A bejegyzés trackback címe:

https://sziamizu.blog.hu/api/trackback/id/tr1003014844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása